,,Lidé,které jsme poznali a kteří nás ovlivnili,,

Madonna v songu ,,HEY YOU“ zpívá : ,,Just be yourself, don’t be so shy,,Bud sám sebou,nestyd se.O to se celý život snažím být sama sebou.Nikdy jsem nešla s davem.Moje kamarádka mi jednou řekla: ,, Konečně si přiznej,že jsi jiná.Tvoje myšlení je někde jide,než  mají ostatní¨.Někdy si připadám,že je mi sto let a jsem z jiné galaxie;).

Potkala jsem mnoho lidi,ale jen někteří mě zaujali.Ve škole jsem milovala knihu Tři Mušketýři od A.Duma.Během studii dějepisu jsem si oblibila Albrechta Durera-německého renesančního malíře. Dodnes miluji jeho autoportréty a Růžencovou slavnost.Kdybych mohla vrátit čas a žít v době renesance stala bych se jednou z jeho vesnických milenek a uživala si s nim na seníku.Bohužel žiju v 21.století.Zatím Albrechta Durera hledám 😉 Jak naivní.Možná se probudí v mém přiteli. V mé hlavě  zanechali stopy spisovatele,malíři,umelci minulý i současní.Můj učitel,který mně učí fotit,říká máš talent a cit pro fotografii…je to cizinec někdy se směju  jeho slovním formulacím,ale potřebuji jeho kritiku…..vyhecuje mě dělat lepší a lepší věci.Ráda se zdokonaluji.Mám rada jeho názory. Přátelé mám  mimo republiku, nebo město.Minulý týden jsem potkala svoji známou.Je  velmi ambiciozní a emancipovaná žena.Pevně stojí na nohou. Jde si za svým cilem.Vážím si ji za to,co dělá a co, v životě dokázala.Miluji ambice a o emancipaci tvrdím,že mi zkazila život.Přesto všechno miluji lidé,kteří tyto vlasnosti maji.Jsem s nima naladěná na tvz. stejnou vlnu.To je to,co málokdo má …..můžu si s ní povídat o všem. Ještě mnoho  lidí potkám během života a jednou někdo řekl :,,Naše otisky zanechávají stopy na lidech,které potkáme.Je to pravda?Nebo další poetický blábol…

Zkuste se zamyslet se nad tím,zda někdo ve vás zanechal otisky,na chvíli,nebo ne celý život……